Autor článku: Mgr. Tomáš Sedláček, LA\Liberal Agency, NEXT GENERATI@N Telekomunikace 2017-03.

Jak zjistit, že v dané lokalitě můžu mít rychlejší připojení? Dokáží naše firmy propagovat účinně své produkty? Jak si stojíme vůči zahraniční?

Komunikace rychlého internetu je krásné téma pro každou reklamní agenturu. Známé reklamy na toto téma se objevily například v Kazachstánu, kde komunikují rychlost stahování
filmů. Poměrně zajímavou strategii zvolila třeba arabská společnost Navras, která komunikuje to, že vám „rychlý internet vymění za ještě rychlejší“, což je důvěryhodný a vcelku inteligentní apel. Většina světových reklam, které komunikují rychlý internet je vesměs postavena na srovnávací reklamě a kreativně ilustrují to, že bude rychlejší než někdo jiný. Ať jsou motivem zvířata, letadla či motorové čluny, sdělení dokáže pochopit široká cílová skupina.

 

Více v časopise…