Autor článku: Thomas Fuerst, Sylvain Boyer a Lukáš Vyhlídal, Telekomunikace 2008-08.

Masové rozšíření konceptu multi-screen zcela změní způsob poskytování obsahu a služeb.

Evangelisté nových médií již v počátcích šíření vysokorychlostního internetu předpovídali boom podnikatelských příležitostí souvisejících s obsahem a možnostmi komunikace dostupnými přes jakékoli zařízení, kdykoli a odkudkoli – již tehdy prosazovali heslo „any device, any time, any place“. Obsah a komunikace byly ale tradičně svázány konkrétními zařízeními – mobilní telefon se používal k hlasové komunikaci, televize zůstávala hlavním médiem pro jednosměrnou videokomunikaci. Oddělení služby od zařízení bylo velmi obtížné a až teprve v posledních několika málo letech jsme svědky toho, jak služby, jako je například videozábava, začínají být dostupné pro více zařízení. Dnes se nacházíme ve zlomovém okamžiku, kdy spotřebitelé jsou se svými zařízeními připraveni proměnit proroctví „jakákoli služba na jakémkoli zařízení“ v každodenní realitu.

Více v časopise…